Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op disneylandparijs.startpagina.nl

OAD aktie nep?

Debbie
16 Apr, 2011 11:54

Ik kreeg een mailtje met een aktie van OAD. 3 dagen lang op een aantal data wel 30% korting.

Ik meteen kijken op de site, staan de gewone prijzen erop?

Iemand enig idee hoe dit kan. Krijg je de korting misschien pas bij je definitieve boeking?

Bewerkt 17 Apr, 2011 09:15
sandy
16 Apr, 2011 13:10

Zou oad gewoon mailen of evt bellen disney werkt samen met oad boek disneyland parijs op hun eigen site dus op www.disneylandparijs.com boeking gaat in stappen voordat je de boeking verzend krijg je precies te zien wat je betaald incl de 30% korting we hebben altijd via disney zelf geboekt en bij oad hebben er goede ervaring peter langhout lijkt goedkoop maar is het niet je krijgt maar een dag ticket de rest moet je nog bij boeken dan kom je te duur uit tenzij je een jaarpas hebt gr een disneyfan

liesbeth
16 Apr, 2011 16:44

Volgens mij is het wel goedkoper. Vergelijk anders eens met de disneysite

Linda
16 Apr, 2011 23:12

Hallo,

Toevallig las ik je vraag…

Toen wij in februari wilden gaan boeken was er ook zo'n ‘aanbieding’ van OAD.

Wij naar D-reizen.

Bleek uiteindelijk dat de prijs wel goedkoper was ( leek!), maar dan zag je pas bij de boeking ( de reisadviseuse had een ‘nep-boeking’ gedaan) dat je een dag - of In ons geval 2 dagen, omdat wij 5 dagen wilden- minder entree tot de parken hebt..

kan je die er wel apart bijkopen, maar ben je alsnof duurder uit.

Na veel gepluis is ons gebleken dat boeken op de Disney-site het goedkoopst was!

Daar hebben wij dan ook geboekt voor onze trip in juni!

Dus vraag vantevoren goed na hoeveel dagen entree park het hier betreft!

Marieke
17 Apr, 2011 09:15

Wij hebben ook geboekt met de vorige aktie, voor 4 dagen, 3 nachten. Ook wij kregen daar maar 3 dagen entree bij. De reisadviseur van d-reizen heeft toen gebeld met OAD. Daar hebben ze de 4de dag erbij geboekt voor ons voor 16 euro per persoon extra. Dat was nog steeds 150 euro p.p. goedkoper dan zonder aktie.